Nauczyciel wychowania przedszkolnego, posiada ukończone studia podyplomowe na tym kierunku zakończone pracą dyplomową na temat roli zabaw paluszkowych i rączanych oraz metod relaksacji w adaptacji przedszkolnej. Od wielu lat zgłębia w sposób teoretyczny i praktyczny wiedzę dotyczącą tego, jak pracować, aby pierwsze dni wychowanków w przedszkolu czy żłobku nie były stresem, a przyjemnością.
Jest wielbicielką pedagogiki bliskości, pedagogiki zabawy, a także bliska jej jest pedagogika waldorfska. Uważa, że nauczyciel powinien sięgać do tych nurtów, które są doskonałe do rozwoju dziecka.
W swojej pracy stawia nacisk na indywidualne i podmiotowe traktowanie każdego malucha, podążanie za indywidualnymi potrzebami dziecka i dbanie o dobry kontakt z rodzicami.
W swoim podejściu nie ma miejsca na sztampę, pośpiech i bylejakość. Każde dziecko to oddzielny świat i oddzielna historia.
Zajęcia plastyczne dla dzieci oraz warsztaty dla młodych nauczycieli są konsekwencją nie tylko ukończonego kursu papieroplastyki, ale przede wszystkim wielu godzin spędzonych na tworzeniu i kreowaniu własnych pomysłów.
Kilka dobrych lat spędzonych w domu z własnymi pociechami, a także prowadzenie własnej działalności dotyczącej dzieci zaowocowało setkami pomysłów, którymi chętnie dziś dzieli się z innymi.